Firma FLEET MASTER ogłasza uruchomienie systemu operacyjnego FleetNet, który pozwala skutecznie koordynować i zarządzać procesem obsługi ogumienia flot samochodów. Aplikacja integruje wszystkie cztery Strony procesu, czyli użytkownika pojazdu, administratora floty, serwis oponiarski i operatora, firmę FLEET MASTER. Dzięki temu zapewnia klientom jeszcze szybszą i maksymalnie bezproblemową obsługę na najwyższym poziomie, a także stały dostęp do bieżących informacji.
FleetNet powstał w wyniku wielomiesięcznych prac zespołu projektowanego FLEET MASTER i stanowi odpowiedź na potrzeby branży flotowej. Ta zaawansowana platforma internetowa na bieżąco gromadzi i przetwarza dane o pojazdach, ich administratorach, zleceniach serwisowych i magazynowych, usprawniając realizację usług, zarządzanie depozytami i logistyką opon. FleetNet zapewnia administratorom flot stały dostęp do wszelkich niezbędnych raportów, a serwisom pozwala zautomatyzować tworzenie zleceń, raportowanie i rozliczenia. W kolejnym kroku pojawi się aplikacja dla użytkowników pojazdów, aby mogli umówić się online na wymianę opon lub naprawę, zlecić zmianę lokalizacji swojego depozytu czy też ustawić nawigację do wybranego serwisu z poziomu własnego komputera lub telefonu.
„FleetNet zapewnia większą wydajność, stabilność oraz bezpieczeństwo pracy i ochronę danych. Jako nowoczesna platforma otwiera nam też liczne możliwości integracji z innymi systemami, w pełni zaspokajając potrzeby rynku motoryzacyjnego – mówi Marcin Jędrasik, lider zespołu ds. współpracy z serwisami firmy FLEET MASTER. – Dlatego jesteśmy przekonani, że zastosowane optymalizacje i zautomatyzowane procesy pozwolą naszym Klientom i Partnerom Serwisowym na efektywne korzystanie z nowego systemu”.